tisdag 26 november 2013

Slutredovisning på temat "Kroppen"

Det är något visst med att ha ens bilder hängandes innanför husväggar och fönster, när man går förbi och ser på dem i vinterkylan.

Det är fint att få ha det året, att helt kunna ägna sig åt sitt bildskapande. Att få lov att ställa ut sina bilder. Att få kritik, att få beröm. Jag har vuxit något enormt.

En del av mig trodde jag var klar redan, att jag var färdigutvecklad i mitt bildspråk och det kanske jag är också, men på så många andra plan så har jag vuxit mig starkare och utvecklats. Lärt mig med uppgifterna.

Är inte lika rädd längre.


Det här är alltså från slutredovisningen på temat "Kroppen".

Tog lite fler bilder under dagen: 


Min utställning.


En fantastisk konstnär, jag tyvärr minns namnet på, som även gjorde en performance under dagen.


En del av hennes performance. Och så Ida och Sanja från fotoklassen


Stark bild, den berörde. (minns ej heller konstnären tyvärr)


Shanti från fotoklassen. Snygga bilder.

 

Idas fina bild. Jag som modell.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar