onsdag 29 januari 2014

Ansökan - Kandidatprogram i Fotografi

Äntligen, äntligen så är jag färdig med min ansökan till Valands. Känns så underbart skönt att ha fått den ivägskickad, nu hoppas jag bara att den kommer fram ordentligt. Han som jobbar i kiosken, (som jag för någon månad sedan fotograferat), var så snäll och hjälpte mig med att lägga in min låda med ansökningsbilder i en kartong, som han gav mig gratis. Himla snällt.

Borde känna mig mer lugn än vad jag gör, men jag är sådan som oroar mig trots att allt är färdigt och klart. För det finns ju såklart tusen saker som kan gå fel med mitt paket på väg till Valands, jag kan ha glömt att lägga i viktiga papper, eller lagt i fel bilder, eller glömt någon bild, eller blandat ihop mina ansökningsprover, eller eller... Ja, det finns alltså tusen saker i mitt huvud som kan ha gått fel, men jag får väl hoppas att min oro lägger sig så småningom och att allt går vägen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar